טוען

1. הנך מתבקשת לקרוא תקנון ואתר זה במלואם ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

2. החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשות באינטרנט בישראל ורשאיות לרכוש בה בנות 18 ומעלה, בעלות תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעלות כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותן כרטיס אשראי תקף בישראל.

3. אישור ההזמנה בכפוף לאישור חברת האשראי לעיסקה ולגביה.

4. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו , מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכימה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקשת לא לעשות כל שימוש בחנות.

5. רכישת מוצרים בחנות תתבצע על ידי לקוחה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר, כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. 

6. הנהלת החנות רשאית בכל עת לסיים מבצעים/ סיילים, הנחות או הטבות שהבטיחה באתר או בפרסומים שונים, לשנותם או להחליפם, ללא הודעה מוקדמת.

7. המחיר הינו כולל מע"מ אלא אם צויין מפורשות אחרת.

8. החנות/האתר אינה מכבדת כרטיס אשראי מסוג דיינרס או כרטיסי אשראי שהונפקו מחוץ לישראל. 

9. עסקאות קרדיט אינן אפשריות באתר זה. 

 

 רכישה רגילה-

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מסוימת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן :

1. החנות תציג רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. לאחר הוספת המוצרים המבוקשים ל"עגלת הקניות" תמשיך הקונה בעמוד "עגלת הקניות" ל"אישור קנייה" ושם תמלא את פרטיה המלאים ולאחר מכן יסתיים הליך הקנייה האינטרנטי.

3. אישור סופי על העסקה יינתן אך ורק כשחברת כרטיסי האשראי שאיתה חייבה הלקוחה, תכבד את העסקה, וכמו כן, רק כאשר הנהלת האתר תוודא שכל פריטי העסקה אכן מצויים במלאי. היה ולא, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוחה להשלמת העסקה או לביטולה.


החלפת המוצר תתאפשר בשני אופנים:

1. באמצעות הצגת חשבונית קניה בחנות המוכר בכתובת: סוקולוב 62 חולון, ובתוך 30 ימי עסקים מיום קבלת הפריט בבית הלקוחה או מיום האיסוף העצמי. המוצר יוחזר לספק באריזתו המקורית ועם התגיות המקוריות, כאשר הוא ללא פגם ולא נעשה בו כל שימוש. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה- לא יוחלף המוצר באחר.

- לא ניתן להחליף פריטי הלבשה תחתונה כולל גרביונים.  - החלפת פריט תהא בשווי ערכו בעת ההחלפה.

2. הלקוחה תחזיר על חשבונה את הפריט/ים שמעוניינת להחליף באמצעות דואר רשום תוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה לביתה/עבודתה. המוכר ישיב לקונה את הפריט/ים החליפיים על חשבונו באמצעות דואר רשום. המוכר יוציא למשלוח בדואר רשום את הפריטים החליפיים רק לאחר שהפריטים המוחלפים יגיעו לבית העסק של המוכר וייבדקו שלא פגומים, עם הטיקט ובמצב חדש. 

 ביטול הזמנה והחזרתה.

1. ככלל הלקוחה רשאית לבטל את העיסקה*  בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ( להלן החוק: http://www.consumers.org.il/category/deal-annulment-regulations )

2. ניתן לבטל הזמנה עד 14 יום מיום קבלת מוצרי ההזמנה בבית הלקוחה. הביטול ייעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל הספק.

3. עפ"י חוק, לא ניתן לבטל הזמנה בה נרכשו פריטי הלבשה תחתונה. 

4. עפ"י חוק, ייתבצע החזר כספי למוצר/עסקה מסכום קנייה של 50 ₪ ומעלה.

5. במקרה של ביטול עיסקה, ההחזר הכספי יינתן לפי אמצעי התשלום בו הלקוחה שילמה, והלקוחה תחוייב בשיעור של 5% אך לא למעלה מ-100 ש"ח, בהתאם להוראות החוק.

במקרה וסופקה ההזמנה ללקוחה ע"י שליח/ דואר רשום בחינם (בהזמנה של 450 ש"ח ומעלה בלבד), הלקוחה תזוכה בניכוי עלות המשלוח. 

6. הזמנה שחוייבה בכרטיס דיירקט לא ניתנת לזיכוי באתר, והלקוחה תקבל קרדיט באתר (קופון) בגובה ההזמנה/ הפריט שמעוניינת לבטל, אותו תוכל לממש בכל עת וללא מגבלת זמן. 

7. אם סופק המוצר ללקוחה, חלה על הלקוחה חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה. מוסכם כי הלקוחה תחזיר את המוצר באריזתו, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. במידה ולמוצר נלוותה מתנה, על הלקוחה להחזיר גם את המתנה. 

8. החזרת המוצר/ים תתאפשר בשני אופנים:

1.8. באפשרות הלקוחה להחזיר בעצמה את המוצרים לחנות המותג KlipKlap ברח' סוקולוב 62, חולון, בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00. 

2.8. החזרה באמצעות הדואר/דואר שליחים על חשבון הלקוחה לכתובת: סוקולוב 62, חולון (יש לרשום על החבילה עבור KlipKlap).  

9. לאחר החזרת המוצרים למוכר, יועבר זיכוי כספי לחברת האשראי שבה בוצעה ההזמנה, והלקוחה תראה את הזיכוי בחשבונה בהתאם לזמני חברת האשראי. 

10. במקרה שבו יצא המוצר פגום מבית העסק, תצלם הלקוחה את המוצר ותשלח בדואר אלקטרוני או בוואטס אפ למוכר. הלקוחה תחזיר את המוצר לבית העסק והמוכר ישלם את דמי המשלוח. 

 החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

1. נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר, במידת המוצר ובין אם בתיאור המוצר .

2. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .

3. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונה בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.

4. במקרה ואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך. במידה ולא קיים מוצר חלופי, החנות לא תהיה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק עקיף או ישיר אשר עלול להיגרם לרוכשת ו/או לצד ג'. במקרה כזה, החנות תשיב ללקוחה את סכום הפריט שחוייבה ו/או תבטל את החיוב במידה ובוצע. הודעה על ביטול כאמור, תיעשה בכתב או בטלפון .


 *מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה: http://www.consumers.org.il/category/cases-for-no-annulment-rights

 

 אספקת המוצרים.

1. החנות תדאג לאספקת המוצר שהוזמן באתר לכתובת כפי שהוקלדה על ידי הלקוחה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת ולאחר אישור של חברת האשראי על העסקה.

2. על הלקוחה להקפיד על מסירת פרטי התקשרות נכונים ומדויקים כפי שנדרש באתר, על מנת שההזמנה תגיע ליעדה בהתאם לדרישתה. במידה ויימסרו/יירשמו פרטים שגויים, הנהלת האתר לא תוכל להבטיח שההזמנה תגיע ליעדה ובמקרה שכזה תחוייב הלקוחה בדמי המשלוח. 

3. החנות לא תהיה אחראית על חבילה שאבדה או נפגמה במידה והלקוחה אישרה לשליח להשאירה בידי אדם אחר או להניחה במקום מסויים ולא קבלה אותה לידיה שלה. 

4. במידה ומדובר על אזורים חריגים בהתאם למדיניות של חברת המשלוחים, הלקוחה תחוייב ב-23 ש"ח תוספת תשלום על המשלוח. התשלום הנוסף בסך 23 ש"ח לא יופיע ב"קופה" וייגבה טלפונית מול הלקוחה לאחר אישור ההזמנה במלואה. 
1.4. באיזורים חריגים ייתכנו עיכובים והחברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים. 
2.4. אזורים חריגים לעניין סעיף זה הם כדלקמן: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/ אזור בית שאן/ ישובי המגזר הערבי/ ישובי בקעת הירדן/ ישובים מעבר לקו הירוק (השטחים) כולל חלקי ירושלים/ ישובי עוטף עזה/ אילת/ ים המלח/ וישובי הערבה. 
3.4. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השילוח אינה מגיעה, תישלח ההזמנה ע"י דואר רשום (ייתכנו עיכובים במשלוח התלויים בדואר ישראל). 

5. אין אחריות על חבילה שאבדה או נפגמה במידה ואישרת לשליח להשאירה בידי אדם אחר או להניחה במקום מסויים ולא קבלת אותה לידייך שלך. 

6. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

1.6. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע.

2.6. שביתה אצל החברות להובלת המוצרים.

5. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, ימים א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.

 

דמי משלוח

1. סוגי המשלוח יצוינו בסיום תהליך המכירה, ויצוין המחיר ליד כל סוג משלוח. מחיר זה יתווסף לסכום הסופי לתשלום.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהחנות בהתאם לתקנון משלוחים סעיף 3. 

4. במידה ומדובר על אזורים חריגים בהתאם למדיניות של חברת המשלוחים, הלקוחה תחוייב ב-20 ש"ח תוספת תשלום על המשלוח. התשלום הנוסף בסך 20 ש"ח לא יופיע ב"קופה" וייגבה טלפונית מול הלקוחה לאחר אישור ההזמנה במלואה. 

1.4. אזורים חריגים לעניין סעיף זה הם כדלקמן: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/ אזור בית שאן/ ישובי המגזר הערבי/ ישובי בקעת הירדן/ ישובים מעבר לקו הירוק (השטחים) כולל חלקי ירושלים/ ישובי עוטף עזה/ אילת/ ים המלח/ וישובי הערבה. 

5. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוחה, לא יגבו מהלקוחה דמי משלוח.

אבטחת מידע

1. החנות מאובטחת ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, הכוללת סליקה בדף סליקה מוגן PCI-DSS, כך שתוכלי להרגיש בטוחה לרכוש בידיעה שכרטיס האשראי שמור ברמה הגבוהה ביותר. 

2. הנהלת החנות עושה כל מאמץ לספק ללקוחה את השירות המאובטח והתקין ביותר. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר יהיה תקין, חסין ומאובטח באופן מוחלט, או ששירות האתר לא יופרע עקב אי אלו נזקים, תקלות, כשלים, לרבות תקלות בחומרה/תוכנה אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה, או גישה בלתי מורשית למחשבי הנהלת האתר. 

סודיות

פרטי כרטיס האשראי שהלקוחה מוסרת במעמד ההזמנה, מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר באמצעות חברת הסליקה של האתר, ואין באפשרות הנהלת האתר לשמור או לשחזר פרטים אלו. 

פרטי משתמשת והרשמה באתר

1. מובהר, כי כאשר לקוחה נרשמת ומצטרפת לשירותי האתר או כחברת מועדון הלקוחות של החנות/האתר, אשר ממלאת פרטי דואר אלקטרוני, טלפון סלולארי וכתובת מגורים, מהווה הסכמה של הלקוחה לקבלת הודעות וכל חומר שיווקי שהחנות מפיצה ו/או תפיץ בעתיד, באמצעות הודעות SMS (מסרונים), הודעות וואטס אפ, שיישלחו ישירות למכשיר הסלולארי של הלקוחה, או באמצעות דואר אלקטרוני, או באמצעות דואר רגיל- ולהיכלל לשם כך ברשימת התפוצה כחברת מועדון החנות.  


שירות לקוחות.

כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות אל:

טלפון: 053-7570570

כתובת: סוקולוב 62, חולון.

דוא"ל: candice.fashion@outlook.com 

 

 כללי.

1. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות. כמו כן, החנות/האתר לא תהיה אחראית בגין טעויות קולמוס בתיאורי הפריטים, לרבות, המידות והרכב הבד המצוין. יובהר, כי ייתכנו הבדלים כלשהם בין התמונות המוצגות באתר לבין הפריטים עצמם בפועל שיגיעו לבית הלקוחה. 

2. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באמצעות האתר .

3. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של החנות.

5. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.


ט.ל.ח.